close

當然會想念﹐但是 life goes on, 所以你學會怎麼停止想念﹐

不再讓自己難過﹐

久而久之﹐就會忘記 there is actually sadness inside of you.

======

你來﹐然後我知道一切都會沒事。

======

你有沒有想過﹐a long distance relationship 像在守寡。

I found myself reading articles about losing your spouse after you returned to atlanta.

Those articles released my sadness, ;cause most of them said it's ok to feel sad.

and i am sad, from missing you.

 

"crawl onto where you slept and cried" 我也做過﹐只是我比較幸運﹐you're still coming back to me.

十年的掙扎﹐悲傷﹐自我醒悟和幸福快樂糾纏在一起﹐

走過了就還想繼續往前走﹐雖然有痛苦的時候﹐但我沒嘗試過另一條路﹐

所以也不知道 whether i'd wish this upon anyone.

arrow
arrow
    全站熱搜

    knowthyself 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()